از دیو و دد ملولم و...
درباره وبلاگ

به نام خالق دوست که هرچه دارم از اوست! به وبلاگ خودتون خوش آمدید.
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 223
بازدید کل : 12197
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 216
تعداد آنلاین : 1

کد موسیقی برای وبلاگ

محفـــــــــــل انـــــــــــــس
شنبه 23 دی 1391برچسب:, :: 23:0 ::  نويسنده : لیال       

کو آن کسی که کار برای خدا کند؟

بر جای بی‌وفایی مردم وفا کند

هرچند خلق سنگ ملامت بر او زنند

بر جای سنگ نیمه شبها دعا کند!

 




 



نظرات شما عزیزان:

رامین
ساعت23:06---28 دی 1391
بس که دیوار دلم کوتاه است . هرکه از کوچه ی تنهایی من می گذرد ، به هوای هوسی هم که شده . سرکی می کشدو می گذرد …

رهگـذر دیـار عشـق
ساعت12:24---27 دی 1391
عشق این روزها شباهت زیادی به آدامس داره :

اول شیرین ، بعد دوست داشتی ، سپس تکراری و خسته کننده

و در آخر دور انداختنی …


my love
ساعت12:43---26 دی 1391
گفتي: بخند،
گفتم: نگاه کن!
گفتي: بگو،
گفتم: گوش کن!
گفتي: عاشق شو،
گفتم: حس کن!
گفتي: ثابت کن،
گفتم: لمس کن!
گفتي: گريه کن،
گفتم: بزن!
گفتي: برم،
گفتم: خدانگهدار!
ببين! هميشه حرف، حرف تو بود لعنتـــــي

سلامم. ما هم آپیم. بیا.


باران عشق - میم مثل مهدیبا
ساعت21:08---25 دی 1391
هیچگاه نگذار در کوهپایه های عشق کسی دستت را بگیرد که احساس میکنی در ارتفاعات هستی
سلام بی معرفت . .. کجائی ؟... نیستی . .. .
امیدوارم خوب و خوش باشی.
منتظرت می مانم . . . اینو یادت باشه !!!


رامین
ساعت21:48---24 دی 1391
سلام عزیزم
من لینکت کردم تو هم لینکم کن
مرسی
بدرود


چند خط زندگی
ساعت18:33---24 دی 1391
فدای رفیقی که گاهی رو طاقچه دلش،روی ما رو هم یه دستمال میکشه!

یــــــاس
ساعت8:49---24 دی 1391
رسول گرامی اسلام (ص ) فرمود:

هر کس بشارت ماه ربیع الاول را به من بدهد، من هم بشارت بهشت را به او میدهــم


رامین
ساعت0:30---24 دی 1391
شب های دراز بی عبادت چه کنم ، طبعم به گناه کرده عادت چه کنم ، گویند کریم است و گنه می بخشد ، گیرم که ببخشد ز خجالت چه کنم…

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







   
 
   
profile.php